امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 18:07

شرایط خرید محصولات زنجیره فولاد در بورس ابلاغ شد

مدیر بازرسی و امور اعضای شرکت بورس کالای ایران، شرایط خرید محصولات زنجیره فولاد در بورس را به مدیران عامل شرکت‌های کارگزاری ابلاغ کرد.

به گزارش جهان فولاد در نامه «محمد نوروزپور» آمده است: 

به استحضار می رساند با توجه به هماهنگی به عمل آمده با وزارت صمت، شرایط خرید محصولات زنجیره فولاد در بورس کالای ایران به شرح ذیل است:

۱- خرید سنگ آهن، در تالار معاملات صرفا با پروانه بهره برداری در طول زنجیره فولاد  و شرایط خرید در مازاد برای همه مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۲- خرید کنسانتره آهن، در تالار معاملات صرفا با پروانه بهره برداری در طول زنجیره فولاد  و شرایط خرید در مازاد برای همه مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۳- خرید گندله سنگ آهن، در تالار معاملات صرفا با پروانه بهره برداری در طول زنجیره فولاد  و شرایط خرید در مازاد برای همه مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۴- خرید آهن اسفنجی، در تالار معاملات، با بهین یاب و شرایط خرید در مازاد با اولویت بهین یاب و در صورت اطلاع رسانی مدیریت بازرسی برای تمام مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۵- خرید شمش بلوم، در تالار معاملات، با بهین یاب و شرایط خرید در مازاد با اولویت بهین یاب و در صورت اطلاع رسانی مدیریت بازرسی برای تمام مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۶- شرایط خرید اسلب (تختال) در تالار معاملات و همچنین شرایط خرید در مازاد، برای همه مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

۷- شرایط خرید سایر مقاطع طولی فولادی (میلگرد، تیراهن، نبشی، ناودانی و غیره)  در تالار معاملات و همچنین شرایط خرید در مازاد، برای همه مشتریان دارای کد بورسی امکانپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار