امروز: 8 اردیبهشت 1403 ساعت: 19:21

استاندار کرمان: زغال سنگ کرمان را نجات دهید

استاندار کرمان گفت: راه توسعه معادن زغالسنگ کرمان سرمایه‌گذاری است و این کار در توان صندوق فولاد نیست؛زغالسنگ کرمان را نجات دهید و همه چیز در این مورد شفاف است.

به گزارش جهان فولاد محمد مهدی فداکار شامگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: زمانی که استان، معادن زغالسنگ فراوان دارد، واردات زغال‌سنگ توجیه ندارد، سرمایه‌گذاری در حوزه زغالسنگ کرمان هم اشتغالزایی دارد و هم در تأمین امنیت و آرامش منطقه مؤثر است.

وی تاکید کرد: ظرفیت معادن زغالسنگ کرمان باید به کار گرفته شود.

وی با اشاره به این مطلب که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارت گسترده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است، عنوان کرد: در استان کرمان مجموعه‌های اقتصادی زیادی داریم که سهامدار شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار هستند و در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمان پیشنهادات خوبی در مورد زغالسنگ مصوب شد و بخشی از کار پیشرفت خوبی داشت.

وی گفت: پیشنهاد ما این بود که مجموعه زغالسنگ از زیرمجموعه صندوق فولاد بیرون آید. امروز فولاد میدکو کرمان از خارج، زغالسنگ وارد می‌کند در حالی که کرمان تعداد زیادی معادن زغال‌سنگ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار