امروز: 8 اردیبهشت 1403 ساعت: 18:50

وزیر تعاون بر تسریع روند اجرای طرح‌های فولادی و نفتی در هرمزگان تاکید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت پالایش نفت بندرعباس و صبا فولاد خلیج‌فارس بر تسهیل و توسعه روند اجرای این پروژه های مهم نفتی و فولادی تاکید کرد.

به گزارش جهان فولاد سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در جریان سفر دور دوم رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان از بخش‌های مختلف شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید و با مدیران این پالایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

وی، دستورات لازم جهت تسهیل روند اجرای طرح توسعه‌ای این مجموعه نفتی را صادر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین در بازدید از شرکت صبا فولاد خلیج فارس، گفت: این شرکت تولیدی با ایجاد ۵۰۰ شغل مستقیم، زیرمجموعه هلدینگ صبا انرژی به عنوان سرمایه‌گذار صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون در جریان سفر هیات دولت به استان هرمزگان علاوه بر بازدید از کارخانه تن ماهی، شرکت تعاونی فرش دستباف، پالایشگاه بندرعباس و شرکت صبا فولاد، قرار است در نشست، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز شرکت کند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۲ پروژه راهداری و ۶۷ پروژه راه روستایی با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال در هرمزگان افتتاح شد.

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و جمعی از هیات دولت صبح امروز در دور دوم سفرهای استانی دولت؛ وارد بندرعباس شدند، در این سفر یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت افتتاح می شود.

۱۰۰ درصد تسهیلات در سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده ضمن اینکه حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی این سفر نیز تامین و پرداخت شده است.

در این سفر بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوبه عمرانی جدید برای هرمزگان در نظر گرفته شد.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس، بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروزاه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار